Poland
Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

Zasady dotyczące wysyłek
• Transport międzynarodowy jest obsługiwany przez firmę International Transport Company, zazwyczaj w ciągu 3-7 dni.
• Twoje zamówienia będą ubezpieczone na pełną kwotę zakupu i mogą być śledzone na stronie internetowej EMS.
• Większość przesyłek międzynarodowych wysyłanych jest za pośrednictwem DHL głównie w handlu detalicznym, natomiast w przypadku hurtowni, skontaktuj się z nami teraz, dlatego możesz cieszyć się bezpłatną wysyłką do Wielkiej Brytanii, Australii, USA, itd. I oferować wspaniałe rabaty tutaj w sprzedaży detalicznej. Oszczędzaj więcej pieniędzy teraz ciesząc się prawdziwa zupełnie nowa jakość.
• Jesteśmy profesjonalnym sprzedawcą internetowym i współpracujemy z EMS, wyrażając długoterminowe zamówienia wysyłkowe i dostarczając je do Twoich drzwi. Upewnij się, że jesteś w domu, kiedy paczki zostaną dostarczone.
• Wszystkie paczki zostaną wysłane do innego pudełka!
Polityka zwrotów
• Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Wszystkie zamówione produkty są tutaj ściśle związane z słowem "to, co widzisz na naszej stronie, to to, co dostajesz w ciągu 7 dni". Przed rozpoczęciem korzystania z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, wysyłając zwrotny adres przed odesłaniem produktów. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi tagami.
• Wszystkie zamówione produkty są dobrymi przedmiotami, które wybierzesz tutaj. Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet zamówień. Tak, jeśli zwracasz właściwe produkty do zwrotu: wszystkie zwracane produkty podlegają pewnej opłacie za uzupełnienie zapasów. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.
• Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki.
• Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, który wyślemy do Ciebie e-mailem po otrzymaniu naszej opinii tutaj!
Wymiana walut • Przyjmujemy wymiany na inny rozmiar lub kolor w ciągu 30 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami za pomocą swojego identyfikatora zamówienia, a jeden z członków naszego zespołu pomoże Ci.Odwiedź teraz! Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w celu uzyskania zwrotu (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na preferowany styl.
• Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.
• Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za koszty przesyłki zwrotnej oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.
Anuluj zamówienie
• Anulowanie zamówienia musi nastąpić przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin po złożeniu zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Nadzieję, że możesz zrozumieć w tym kluczowym punkcie. Żądania dotyczące zamówienia po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów.
Przyjazne zawiadomienie: jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł go uznać za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w śledzeniu zamówień.
Powrót